پیشنهاد وسوسه‌انگیز الدحیل قطر به چالهان‌اوغلو

پیشنهاد وسوسه‌انگیز الدحیل قطر به چالهان‌اوغلو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه الدحیل به هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان پیشنهاد قابل‌توجهی ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، هاکان چالهان‌اوغلو که قرارداد کنونی‌اش با میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز قراردادش با این باشگاه تمدید نشده است، پیشنهادی وسوسه‌انگیز از یک باشگاه قطری دریافت کرده است. از باشگاه‌هایی همچون آرسنال، یوونتوس و گالاتاسرای نیز به عنوان مشتریان اصلی این بازیکن یاد شده است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ چالهان‌اوغلو 27 ساله پیشنهادی سه ساله به دستمزد 32 میلیون یورو (مجموع دستمزد برای سه سال) از باشگاه الدحیل دریافت کرده اما این هافبک ترکیه‌ای می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد. طبق این گزارش، هافبک پیشین بایرلورکوزن پیشنهادهای زیادی دریافت کرده اما همچنان در حال مذاکره با باشگاه میلان به منظور تمدید قراردادش است.

چالهان‌اوغلو 27 ساله اخیراً در خصوص آینده حرفه‌ای خود گفته بود: همیشه گفته‌ام که می‌خواهم با میلان به لیگ قهرمانان اروپا بروم، هرچند آینده حرفه‌ای من بسته به لیگ قهرمانان ندارد. من از بودن در اینجا و بازی برای میلان خیلی خوشحال هستم. در پایان فصل با پائولو مالدینی و ریکی ماسارا خواهیم نشست و درباره آینده‌ام بحث و تبادل‌نظر خواهیم کرد.

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده بودند که هافبک پیشین بایرلورکوزن که در حال حاضر دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو از میلان می‌گیرد، مدیر برنامه‌های او خواهان دستمزد 6 میلیون یورو در سال برای امضای قرارداد جدید شده است.

این هافبک ترکیه‌ای این فصل در 42 بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 9 گل، 12 گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخته است.

7474