ترکیب خط خورده های تیم ملی فرانسه؛ کاملاً ترسناک!

ترکیب خط خورده های تیم ملی فرانسه؛ کاملاً ترسناک!

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال فرانسه به حدی قدرتمند است که می توان یک ترکیب باکیفیت را از میان خط خورده های لیست دیدیه دشان برای یوروی آینده تشکیل داد. سرمربی تیم ملی فرانسه دیروز لیستی 26 نفره را برای یورو منتشر کرد و با وجود بازگشت بنزما، همچنان می توان به غایبان سرشناسی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب سرشناس ترین بازیکنان خط خورده تیم ملی فرانسه را می توان با آلفونس آرئولا دروازه بان اسبق رئال مادرید و پی اس جی درون دروازه آغاز کرد که فصل خوبی در فولام داشته و یکی از گزینه های جانشینی لوریس در آینده است. فرلاند مندی دفاع چپ رئال که به علت مصدومیت از لیست خط خورد در کنار تئو هرناندز از میلان می توانند در دو سمت خط دفاعی قرار بگیرند و اوپامکانو و فوفانا نیز در مرکز خط دفاعی قرار می گیرند.

ادواردو کاماوینگا هافبک رن که مورد توجه رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار دارد، سرشناس ترین غایب در خط هافبک است. تانگی اندومبله از تاتنهام و نبیل فکیر از بتیس نیز این ترکیب را تکمیل می کنند.در خط حمله نیز می توان غایبان مهمی را پیدا کرد. در پست بال چپ، آنتونی مارسیال که همواره مورد علاقه دشان بوده، به علت مصدومیت خط خورده است. لاکازت و تائووین نیز دیگر غایبان سرشناسی هستند که در جام جهانی حضور داشتند اما این بار در لیست تیم ملی فرانسه نیستند.

4125