سرمربی تیم ملی فرانسه پس از دعوت بنزما: با او تیم بهتری هستیم

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از دعوت بنزما: با او تیم بهتری هستیم

پایگاه خبری فوتبالی – دیدیه دشان پس از دعوت بنزما به صحبت درباره شرایط تیم ملی فرانسه پرداخت.

به گزارش فوتبالی، دشان پس از دعوت بنزما به TF1 گفته: پیشتر هم در شرایطی سخت با دیگر بازیکنان قرار داشته‌ام اما تیم ملی فرانسه به همه تعلق دارد. فرانسه بالاتر از همه چیز است. نمی‌توانم بگویم درباره چه چیزی صحبت کردیم اما مهم‌ترین مسئله این است که او برگشته و ما با صحبت به این تصمیم رسیدیم. همیشه رقابت بین بنزما و ژیرو وجود دارد اما فرانسه با بنزما تیم بهتری است.

در حال حاضر فرانسه مهاجمانی چون امباپه، گریزمان و بنزما دارد و حدس زدن ترکیب این تیم کار سختی است. دشان در این رابطه گفته: نمی‌خواهم جزئیات را به شما بگویم. روی کاغذ به اندازه دیگر ویژگی‌ها و امکانات‌مان خوب است. گزینه‌های زیادی داریم. با این کیفیت و هوش و استعداد کار ما آسان است. بازیکنان هجومی را دوست دارم و به همین دلیل ۸ مهاجم دعوت کرده‌ام.

فرانسه که سابقه حضور در فینال دور قبل را دارد به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته می‌شود هرچند که در گروهی سخت کنار آلمان، پرتغال و مجارستان قرار دارد. دشان در این زمینه می‌گوید: امیدواریم مدعی باشیم اما گروهی سخت داریم. باید جاه طلب، اهل رقابت و اهل تلاش باشیم. می‌خواهیم پیش برویم و موفق شویم.

1101