درخشش پسر وین رونی: سه گل و سه پاس گل در یک بازی

درخشش پسر وین رونی: سه گل و سه پاس گل در یک بازی

پایگاه خبری فوتبالی -  هواداران منچستریونایتد می توانند رویای تولد فوق ستاره جوان دیگری را در آکادمی خود داشته باشند چرا که کای رونی پسر اسطوره شیاطین سرخ با هت تریکش درخشید.

به گزارش فوتبالی، کای رونی 11 ساله در پیروزی تیم نونهالان یونایتد مقابل استوک با نتیجه شش بر سه، توانست با سه گل و سه پاس گل بدرخشد و شب فوق العاده ای داشته باشد. 

کای در دسامبر سال گذشته به آکادمی منچستریونایتد ملحق شد و حالا امیدوار است که راه پدرش وین را طی کند. رونی 35 ساله در اولدترافورد دوازده جام برد و با 253 گل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد.  بازیکن اسبق فوتبال انگلیس در زمان پیوستن پسرش به یونایتد نوشته بود:" روز افتخار آمیزی است. کای به منچستریونایتد ملحق شد. پسرم به سختکوشی ادامه بدهد." در آن زمان کالین همسر رونی هم نوشته بود:" شب ویژه ایست. مبارک باشد کای. دوستت دارم و به تو افتخار می کنم. به بیشترین تلاش خود ادامه بده."

هنوز زمان زیادی مانده تا کای رونی را در تیم بزرگسالان یونایتد ببینیم اما قطعا هواداران شیاطین سرخ از حالا رویاپردازی می کنند. در سالهای اخیر پسران ستارگان سابقی نظیر رونالدو، نویل، زیدان و مالدینی نیز وارد دنیای فوتبال شده اند و حالا پسر رونی نیز راه آنها را ادامه می دهد.

4125