سرمربی آتالانتا پیش از فینال جام حذفی: شکست دادن یوونتوس یعنی گیلاس روی کیک!

سرمربی آتالانتا پیش از فینال جام حذفی: شکست دادن یوونتوس یعنی گیلاس روی کیک!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا پیش از دیدار مقابل یوونتوس در جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی در کنفرانس پیش از دیدار مقابل یوونتوس به خبرنگاران گفته: بردن جام حذفی یک گیلاس روی کیک برای ما خواهد بود اما خود کیک در حقیقت عملکرد ما در ۵ سال گذشته است.

آتالانتا ۲ سال پیش هم به فینال جام حذفی رسید اما مقابل لاتزیو شکست خورد. گاسپرینی می‌گوید: تیم ما رشد بسیار زیادی داشته است. با وجود آن که جام لیگ قهرمانان را بالای سر نمی‌بریم اما هنوز حضور در بازی‌های بزرگ برای ما راضی کننده است. وقتی در جنین بازی‌هایی حضور دارید باید مانند یک برنده زمین را ترک کنید زیرا دیدگاه‌تان نسبت به همه تجربیات پیشین را تغییر می‌دهد. ما کالیاری، لاتزیو و ناپولی را حذف کردیم و شایستگی حضور در چنین دیداری را داریم.

سرمبری تیم آتالانتا در ادامه افزود: بابت دستاوردهای‌مان تا امروز راضی هستم. تنها ۲ جام در ایتالیا برای برنده شدن وجود دارد. اسکودتو و حذفی اما راضی بودن همچنین به معنای بردن ۲۳ بازی هم است. اگر قرار باشد بین قهرمانی در لیگ قهرمانان و حذفی یک جام را انتخاب کنم، انتخابم حذفی است اما بحث انتخاب مطرح نیست.

شکست میلان در لیگ در هفته آخر؟ فکر می‌کنم همه سرنوشت خودشان را در دست دارند. هر کاری می‌کنیم تا در هر بازی برنده شویم. در لیگ دوم شویم و در جام حذفی قهرمان. حضور ۴۳۰۰ تماشاگر؟ راضی کننده است.

1101