فروش لباس رئال مادرید در استرالیا پیش از رونمایی رسمی

فروش لباس رئال مادرید در استرالیا پیش از رونمایی رسمی

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که لباس جدید رئال مادرید هنوز رسما رونمایی نشده اما دراسترالیا این لباس به فروش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از باشگاه‌های دنیای فوتبال سعی دارند مراحل طراحی،‌ تولید و اقدامات قبل از فروش را پیش از رونمایی رسمی مخفی نگه دارند اما به نظر می‌رسد با توجه به تعدد رسانه‌ها و پیگیری‌ اهالی فوتبال این مسئله غیرممکن باشد.

چندی پیش تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که طراحی لباس جدید رئالی‌ها را برای فصل آینده نشان می‌داد. لباسی که مانند همیشه سفید رنگ است اما در یقه و آستین‌های آن از رنگ آبی و نارنجی استفاده شده و طرحی شبیه به لباس سال ۲۰۱۴ رئال دارد که در آن سال لوس بلانکو توانست لادسیما را برنده شود. همچنین در پس زمینه لباس هم طرح‌هایی قابل مشاهده است. این لباس رسما رونمایی نشده اما با توجه به اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها احتمالا لباس رئال مادرید در فصل آینده دقیقا همین طرح خواهد بود. نکته جالب اما اینجاست این لباس در برخی مناطق دنیا همین حالا به فروش می‌رسد.

فروش لباس رئال مادرید در<a href= استرالیا پیش از رونمایی رسمی" width="500" height="354.867">

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی تصویری منتشر کرده که فروش این لباس در ملبورن استرالیا را نشان می‌دهد. کنار لباس رئال مادرید هم لباس یوونتوس قابل مشاهده است که هنوز توسط بازیکنان یووه پوشیده نشده اما در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

1101