آرتتا: رفتن لوئیز از آرسنال ناراحت کننده است

آرتتا: رفتن لوئیز از آرسنال ناراحت کننده است

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال عنوان کرد که از خروج داوید لوئیز مدافع برزیلی این باشگاه ناراحت شده است. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که داوید لوئیز در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. این مدافع با تجربه، دو سال پیش از چلسی جدا شد و به آرسنال پیوست. 

به نقل از سایت گل، آرتتا در مورد لوئیز گفت: "او بازیکنی است که همه عناوین را در فوتبال برده است. من مفتخر بودم که به مدت هجده ماه با او کار کنم و واقعا لذت بردم. فکر می‌کنم ما لحظات خوبی را در کنار هم تجربه کنیم. داوید واقعا بازیکن مفیدی بود و در تیم همه او را دوست داشتند. پس می‌خواهم از او تشکر و برایش در آینده بهترین چیزها را آرزو کنم. مطمئنم که داوید هنوز می‌تواند به فوتبالش در بالاترین سطح ادامه دهد."

آرتتا در ادامه افزود: "ما در چند ماه گذشته جلساتی برگزار کردیم. ما باید تصمیم بزرگی در خصوص تمدید کردن قرارداد او می‌گرفتیم که در این پاندمی، کار سختی بود. لوئیز با تمام توانش برای این باشگاه جنگید و من سعی کردم تا جایی که می‌توانم به او کمک کنم. بعد از صحبت‌هایی که با هم کردیم، به این نتیجه رسیدیم که بهتر است او از این باشگاه جدا شود."

4416