کلوپ: رسیدن به تاپ فور یکی از بزرگ‌ترین افتخارات من خواهد بود

کلوپ: رسیدن به تاپ فور یکی از بزرگ‌ترین افتخارات من خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول مدعی است که اگر آن‌ها بتوانند فصل را در جمع چهار تیم برتر به پایان برسانند، به موفقیت بزرگی دست یافته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و حالا با یک امتیاز کمتر نسبت به چلسی، در رده پنجم قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده، نیاز به یک معجزه کوچک دارد. 

به نقل از سایت گل، کلوپ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید تمام کردن در جمع تاپ فور برای شما چه حسی دارد، گفت: "فوق العاده است. واقعا فوق العاده است. یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ورزشی من خواهد بود. می‌دانم که این جمله چه حسی برای بقیه دارد، اما کاملا حقیقت دارد. تمام افراد این باشگاه، این موضوع را درک می‌کنند. اگر شما می‌خواهید یک کتابی برای این فصل بنویسید و می‌خواهید در آخر آن حس افسردگی داشته باشید، می‌توانید راجع به این فصل بنویسید. شما کتاب را می‌خوانید و سپس فکر می‌‎کنید که این اتفاق افتاد، سپس این اتفاق افتاد و ... اتفاقات ناگوار زیادی برای ما در این فصل رقم خورد و ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم. اما حالا اینجا هستیم، فارغ از هر اتفاقی که در این فصل رخ داد."

4416