کامبک بی نظیر برایتون مقابل منچسترسیتی در حضور پنجاه دقیقه‌ای جهانبخش

کامبک بی نظیر برایتون مقابل منچسترسیتی در حضور پنجاه دقیقه‌ای جهانبخش

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در برابر برایتون شکست تلخی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 22:30 تیم‌های برایتون و منچسترسیتی از چهارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در آمریکن اکسپرس کامیونیتی به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان گذاشتند که سیتیزن‌ها در هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرده بودند و برایتون نیز خطر سقوط به دسته پائین تر را حس نمی‌کرد.

در نیمه اول منچسترسیتی خیلی سریع توسط ایلکای گوندوگان در دقیقه دوم به گل اول رسید. در دقیقه 10 ژوائو کانسلو با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. در ادامه برایتون تیم برتر میدان بود و حملاتی را نیز سمت دروازه ادرسون ترتیب داد، اما بی دقتی مهاجمین این تیم سبب شد تا فرصت‌ها از دست برود و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر مهمان به پایان برسد. در دقیقه بیست و هفتم این نیمه جهانبخش از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در نیمه دوم سیتی همانند نیمه اول خیلی سریع در دقیقه 48 توسط فیل فودن به گل دوم دست پیدا کرد. دو دقیقه بعد از این گل، لیاندرو تروسارد یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. فشار برایتون برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافت و در دقیقه 72 آدام وبستر گل مساوی را زد و در دقیقه 76 دن برن گل سوم را به ثمر رساند تا برایتون کامبک فوق العاده‌ای به قهرمان این فصل لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بزند و بازی با حساب 3-2 پایان یافت. 

4416