عکس جالبی که امباپه پس از دعوت بنزما به فرانسه منتشر کرد

عکس جالبی که امباپه پس از دعوت بنزما به فرانسه منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیست تیم ملی فرانسه برای رقابت های یورو که در تابستان آینده برگزار خواهد شد، اعلام شد و در این لیست کریم بنزما هم حضور دارد و پس از 6 سال دوباره به تیم ملی کشورش دعوت شده است. او به علت یک سری حواشی و متهم شدن به همدستی در پرونده اخاذی از ماتئو والبوئنا در سال 2015، از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد و دیگر توسط دشان دعوت نمی شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون پس از گذشت حدود 6 سال، دوباره کریم بنزما به تیم ملی فرانسه دعوت شده است و به نظر می‌رسد که دیدیه دشان با توجه به عملکرد خوب بنزما بالاخره مجاب شده است که او را به تیم ملی دعوت کند. بنزما شماره 19 را در تیم ملی فرانسه بر تن خواهد کرد.

اکنون کیلیان امباپه که تبدیل به ستاره تیم ملی فرانسه شده و در قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 عملکرد بسیار خوبی داشت و نقشی کلیدی داشت، با انتشار یک پست اینستاگرامی و قرار دادن این عکس، به نوعی بازگشت بنزما را به تیم ملی فرانسه خوش آمد گفته است. بنزما هم در کامنت های همین پست برای امباپه نوشت:"می‌بینمت ستاره"

بنزما در دوره قبلی حضورش در تیم ملی فرانسه شماره 10 را بر تن می کرد اما اکنون شماره 19 را خواهد پوشید چرا که شماره 10 بر تن کیلیان امباپه است.

1470