بهره‌برداری عبدی از مصدومیت مغانلو

بهره‌برداری عبدی از مصدومیت مغانلو

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس از غیبت شهریار مغانلو نهایت بهره را برد

به گزارش فوتبالی،مهدی عبدی با دو گل دیدنی که مقابل شاهین بندر عامری در جام حذفی به ثمر رساند، نقش تاثیرگذاری در پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی ایفا کرد تا این تیم به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کند.

مهدی عبدی بعد از مدتها نیمکت‌نشینی در جام حذفی به میدان رفت و موفق شد دو گل زیبا به ثمر برساند تا پرسپولیس گام محکم تری برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی بردارد. سانتر عالی آقایی در شروع بازی کافی بود تا عبدی با یک ضربه سر خوب کار را تمام کرده و در همان ابتدای مسابقه خیال پرسپولیسی ها را از همه چیز راحت کند و به قول معروف استرس‌ها را از بین ببرد.


گل عبدی که توسط شاهینی ها پاسخ داده شد باعث شد تا حملات این تیم بیشتر و بیشتر شود و مهدی عبدی روی فرصت دیگری که نصیب او شد گل دوم خود را نیز برای پرسپولیس به ثمر رساند تا پاسخ اعتماد یحیی را در زمین بدهد.

در صحنه ای که گل دوم عبدی به ثمر رسید، فرار مهدی شیری و پاس در عمق او برای مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل چهارم قرمزها به ثبت برسد.

عبدی در لیگ برتر کم بازی می‌کند ولی در دربی دقایقی بازی کرد اما او از فرصت مصدومیت مغانلو نهایت بهره را برد برای پرسپولیس دوباره گلزنی کند تا به آنچه وظیفه اصلی او در خط حمله است بازگردد.

7655