اعلام لیست تیم ملی فرانسه برای یورو؛ بازگشت بنزما پس از 6 سال

اعلام لیست تیم ملی فرانسه برای یورو؛ بازگشت بنزما پس از 6 سال

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها لیست تیم های مختلف برای رقابت های جام ملت های اروپا، موسوم به یورو، که در تابستان آینده برگزار خواهد شدف اعلام می‌شود. اکنون لیست بازیکنان تیم ملی فرانسه هم اعلام شده است و نکته مهم آن بازگشت کریم بنزما پس از 6 سال به تیم ملی فرانسه است. در واقع پس از سال ها دوری، مهاجم رئال مادرید دوباره به تیم ملی کشورش بازگشته است و در ترکیب فرانسه برای یورو حاضر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیست بازیکنان تیم ملی فرانسه که توسط دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، تنظیم شده است، بدین صورت است: لوریس، ماینیان، مانداندا، دینیه، دوبویس، لوکاس هرناندز، لنگله، کیمپمبه، کونده، پاوارد، واران، زوما، کانته، پوگبا، رابیو، موسی سیسوکو، تولیسو، بنزما، کومان، دمبله، ژیرو، گریزمان، لمار، امباپه، تورام و بن یدر.

از نکات این لیست می توان به خط خوردن فرلاند مندی، مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید اشاره کرد. این بازیکن در این فصل عملکرد خوبی داشت اما در این اواخر دچار مصدومیت هایی هم شد و به همین علت دشان او را خط زده است. کانته، هافبک چلسی هم که بازی های خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته به تیم ملی فرانسه دعوت شده است.

به نظر می‌رسد که بالاخره دشان راضی شده که با توجه به فصل درخشان بنزما در رئال مادرید او را به تیم ملی دعوت کند.

1470