سرمربی تاتنهام: خروج کین؟ تمامی اخبار کذب محض هستند

سرمربی تاتنهام: خروج کین؟ تمامی اخبار کذب محض هستند

پایگاه خبری فوتبالی - رایان میسون سرمربی جوان تاتنهام به شایعات اخیر در خصوص هری کین ستاره انگلیسی این باشگاه، واکنش نشان داد و مدعی است که او صد در صد به قراردادش به این باشگاه متعهد است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اخباری مبنی بر خروج احتمالی هری کین از تاتنهام در این تابستان به گوش رسید. اسکای اسپورت مدعی بود که این بازیکن با سران این باشگاه جلسه‌ای داشته و به آن‌ها اعلام کرده که به خاطر کسب عناوین و همچنین غیر رقابتی بودن تاتنهام، قصد ترک این باشگاه را دارد. هری کین بیست و هفت ساله، تمام دوران فوتبالی‌اش را در شمال لندن سپری کرده، اما تاکنون موفق به کسب جام معتبر نشده است.

سایت گل نیز مدعی است که هری کین، تاتنهام را تحت فشار قرار گذاشته تا او را در تابستان به فروش برساند. با این حال میسون سرمربی تاتنهام گفت: "او احساس خوبی دارد و به فکر بازی فردا شب مقابل استون ویلا است. او صد در صد به این باشگاه متعهد است. او فردا در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت، زیرا هری بهترین مهاجم ما و یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. فکر و ذهن من مشغول دو بازی آینده است. امیدوارم در بازی فردا شب، هری کین همانند گذشته تاثیر مثبت خود را روی بازی بگذارد."

میسون در ادامه افزود: "پیرامون بازیکنان بزرگ، همیشه شایعات زیادی وجود دارد. در حال حاضر، تمرکز هری کین روی دیدار برابر استون ویلاست."

4416