رئال مادرید تصمیم آخر را در مورد آینده اودگارد خواهد گرفت

رئال مادرید تصمیم آخر را در مورد آینده اودگارد خواهد گرفت

پایگاه خبری فوتبالی -  آینده مارتین اودگار ستاره جوان نروژی در آرسنال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و سران باشگاه رئال مادرید هنوز تصمیمی راجع به بازیکن خود نگرفته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد در ژانویه 2021 از رئال مادرید به صورت قرضی به آرسنال پیوست و از آن زمان، عملکرد مناسبی در خط هافبک توپچی‌ها داشته است. این بازیکن توانست زیر نظر آرتتا، جایگاه ثابتی در ترکیب آرسنال پیدا کند، اما مشخص نیست که فصل آینده نیز در این باشگاه توپ بزند. 

به نقل از سایت گل، اودگارد تا سال 2023 با لوس بلانکوس قرارداد دارد. هافبک بیست و دو ساله به اسکای اسپورت آلمان گفت: "من از حضور در باشگاه آرسنال خوشحالم. بعد از پایان فصل، خواهیم دید که چه اتفاقی برای من رخ خواهد داد. رئال مادرید صاحب من است و من باید با آن‌ها صحبت کنم. شنیدن نظرات سران این باشگاه ضروری است، زیرا آن‌ها راجع به آینده من تصمیم خواهند گرفت."

مارتین اودگارد در 18 بازی در این فصل برای توپچی‌ها به میدان رفته، اما تنها دو گل به ثمر رسانده است. علی‌رغم آمار نه چندان خوب گلزنی، اودگارد توانسته به میانه میدان توپچی‌ها نظم بدهد. به احتمال فراوان، هافبک نروژی در دو دیدار پایانی توپچی‌ها برابر کریستال پالاس و برایتون حاضر خواهد بود. 

4416