آمدن آگوئرو به بارسلونا می‌تواند مسی را ماندگار کند یا نه؟

آمدن آگوئرو به بارسلونا می‌تواند مسی را ماندگار کند یا نه؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در تابستان گذشته قصد جدایی از باشگاه بارسلونا را داشت اما در نهایت تصمیمش را عوض کرده و ماندگار شد. البته مسی قراردادش را تمدید نکرد و اکنون چیزی حدود 40 روز تا پایان قراردادش با باشگاه بارسلونا مانده و حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده اش مطرح است.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا از زمان آمدن به بارسلونا به عنوان رئیس جدید این باشگاه، همواره به مسی گفته که می خواهد او را در باشگاه نگه دارد و تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد. آگوئرو یکی از دوستان صمیمی مسی است که از منچسترسیتی جدا خواهد شد و بارسلونا می تواند مقصد احتمالی او باشد و ممکن است با مسی هم باشگاهی شود.

اکنون TV3 کاتالونیا گفته است که آمدن سرخیو آگوئرو به بارسلونا هیچ ربطی به آینده لیونل مسی نخواهد داشت و مسی اگر تصمیم به رفتن بگیرد، به این قضیه توجه نخواهد کرد که آگوئرو به بارسلونا آمده و تصمیم خود را مستقل از اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالاتی بارسلونا رخ خواهد داد، خواهد گرفت. در واقع به ادعای این رسانه کاتالان، مسی چه تصمیم به رفتن و چه تصمیم به ماندن بگیرد، این تصمیم را به طور مستقل خواهد گرفت و آن را منوط به آمدن یا نیامدن آگوئرو نخواهد کرد.

1470