دو هدف تابستانی یوونتوس برای بازسازی تیم

دو هدف تابستانی یوونتوس برای بازسازی تیم

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در این فصل از رقابت ها، بدون شک یکی از ضعیف ترین فصول ده سال اخیر خود را تجربه کرد. بیانکونری ها خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و سری آ را هم پس از 9 قهرمانی پیاپی از دست دادند و اکنون در تلاش هستند تا بتوانند در هفته آخر رقابت ها، سهمیه را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، به گفته روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، یوونتوس برای تابستان آینده برنامه ای برای خرید در دو پست دروازه بان و هافبک دارد و برای این پست ها دو بازیکن از میلان از اصلی ترین گزینه ها هستند. در واقع یوونتوس می‌خواهد دوناروما را برای دروازه خود به خدمت بگیرد و هاکان چالهانوغلو را هم از میلان خریداری کند. شزنی در این فصل عملکرد جالبی نداشت و بوفون هم رفتنی است و بدین ترتیب دوناروما می تواند گزینه جالبی برای یوونتوس باشد.

البته این اتفاق تنها در یک صورت رخ خواهد داد و آن هم این است که یوونتوس راهی لیگ قهرمانان اروپا شود چرا که اگر این تیم سهمیه را به دست نیاورد، بدین معناست که میلان قطعه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را گرفته و بازیکنان میلان تیمشان را به مقصد تیمی که در چمپیونزلیگ حاضر نیست، ترک نخواهند کرد.

1470