تمرین پدیده با میهمانان ویژه/ کنایه عزیزی به پیشکسوتان مشهدی

تمرین پدیده با میهمانان ویژه/ کنایه عزیزی به پیشکسوتان مشهدی

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز تیم فوتبال پدیده خراسان با حضور میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، تمرین عصر امروز سه شنبه تیم فوتبال پدیده خراسان با حضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد ، احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی و خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران در زمین تمرینی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) برگزار شد.

پیش از شروع تمرین میهمانان حاضر با سید مهدی رحمتی و حسین بادامکی جلسه ای را برگزار کردند و در جریان شرایط تیم قرار گرفتند.

بعد از این جلسه شهردار مشهد در جمع بازیکنان پدیده خراسان با تاکید به حمایت تمامی مسئولین استانی و شهری از این تیم اظهار داشت: تیم پدیده در فصل جاری با شرایط سختی روبرو بوده است و نیم فصل اول با توجه به مشکلات مالکیتی که برای تیم به وجود آمد تصمیم مدیران استانی این بود که در اختیار استان و با مدیریت هیات فوتبال قرار بگیرد که به لطف خدا شرایط در نیم فصل دوم بهتر شد.

محمدرضا کلائی ادامه داد: تا پایان فصل بازی های زیادی باقی نمانده است اما اطمینان داریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم می تواند‌نتایج قابل قبولی بگیرد و ان شالله برای فصل آینده با تصمیم مدیران استانی بتوانیم وضعیت مدیریتی و مالکیتی این تیم را به سامان برسانیم تا نگرانی مردم درباره این تیم نیز رفع شود.

در ادامه نیز احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص مالکیت این تیم گفت: همه تلاش ما در مجموعه شهری و استانی با توجه به دغدغه مردمی و مطالبه عمومی ایجاد ثبات و آرامش در بخش مدیریتی تیم و رفع مشکلات باشگاه بوده است.

وی ادامه داد: بارها گفته ایم که اگر کادر فنی در نیم فصل اول تمرکز کافی بر روی مسایل فنی تیم داشتند و به مسایل و مشکلات پیرامون تیم فکر نمی کردند قطعا این تیم شرایط بهتری داشت. با آن شرایط تلاش کردیم تا مشکلات را کاهش دهیم تا کادر فنی و در راس آن مهدی رحمتی که زحمات زیادی کشیده است، بتواند با آرامش بیشتری به مسایل فنی تیم و بازیکنان بپردازد.

اصولی افزود: در روزهای گذشته مدیران استانی و شهری تلاش زیادی داشتند و باید به شما بازیکنان عنوان کنم که نگران مسایل مالی نباشید و با قدرت در زمین حضور پیدا کنید تا با کسب نتایج مطلوب نشاط در جامعه و مردم و هواداران افزایش پیدا کند.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران نیز در جمع کادر فنی و بازیکنان پدیده خراسان گفت: خوشحالم که با همه مسایل ریز و درشتی که وجود دارد اما خراسان رضوی و شرق کشور یک نماینده در فوتبال کشور دارد.

وی افزود: واقعا برای خراسان رضوی داشتن یک تیم و حفظ آن، با توجه به پتانسیلی که این استان دارد کار چندان سختی نیست. باید بگویم در طول دورانی که در مشهد حضور داشتم تا به حال سابقه نداشته است که مدیران استانی و شهری این طور از تیم های ورزشی و فوتبال حمایت کنند.

خداداد عزیزی اظهار داشت: در فوتبال خراسان رضوی که بسیاری از پیشکسوتان آن همدیگر را قبول ندارند و از یکدیگر و تیم شهرشان حمایت  نمی کنند، شهردار مشهد یا استاندار و مسئولین دیگر سر تمرین می آیند و عنوان می کنند پشت تیم شهرشان هستند. من هم با افتخار باید بگویم پشت این تیم هستم چرا که این تیم دغدغه جوانان این شهر و استان است.

وی افزود: مهدی رحمتی، محمد نوازی، علی سامره، حسین بادامکی و نفرات دیگری که در این تیم هستند از بزرگان  و با تجربه های فوتبال کشور می باشند و همه ما دیدیم که با چه سختی به دنبال حفظ این ایم تیم و کسب نتیجه بودند و حالا نیز این وظیفه ما است که از این تیم حمایت کنیم.

اینکه شهردار و استاندار و دستگاه قضایی استان به فکر تیم پدیده هستند جای خوشحالی دارد چرا که این اتفاقات در این استان اصلا سابقه نداشته است. این نشان می دهد که دغدغه ورزشی مردم و جوانان برای مسئولین استانی اهمیت دارد و امیدواریم فصل آینده با حل مشکلات تیمی قدرتمند تر از این فصل راهی مسابقات کنیم.

7474