انتقاد مهاجم افسانه ای بارسلونا از گریزمان: در بازی‌های بزرگ حتی یک گل هم نزده!

انتقاد مهاجم افسانه ای بارسلونا از گریزمان: در بازی‌های بزرگ حتی یک گل هم نزده!

پایگاه خبری فوتبالی – هریستو استویچکوف به انتقاد از آنتوان گریزمان پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شانس قهرمانی را از دست داده و حاشیه‌هایی در اطراف این تیم وجود دارد. برخی بازیکنان را مقصر می‌دانند و برخی مربی را. هریستو استویچکوف، مهاجم افسانه‌ای بلغاری تیم بارسلونا که خود در این تیم با رونالد کومان هم تیمی بوده در جدیدترین گفت و گوی خود سرمربی را مقصر اصلی نداشته. استویچکوف البته گریزمان را هم به باد انتقاد گرفته که در بازی‌های بزرگ گل نمی‌زند.

استویچکوف در گفت و گو با شبکه TUDN درباره شرایط فعلی گفته: حالا همه می‌گویند کومان. کار کومان است. همه چیز اما تقصیر کومان نیست. ۱۱ بازیکن هستند که بازی می‌کنند.

استویچکوف در ادامه با انتقاد از گریزمان گفته: در بارسلونا مسئله این نیست که چگونه مقابل تیم‌های متوسطی چون سلتا بازی می‌کنید.زیرا او حتی در بازی‌هایی چون لیورپول، یوونتوس، پاری سن ژرمن، رئال مادرید یا اتلتیکو گل نزده و پول‌ زیادی هم برای او هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر گریزمان یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و احتمالا فصل آینده هم در بارسلونا خواهد ماند اما آینده او پس از اتمام قرارداد مشخص نیست. او از زمان پیوستنش از اتلتیکو به بارسلونا نتوانست خودی نشان دهد و با توجه به عملکردش در بارسا، احتمال خروج او از این تیم در پایان قرارداد زیاد است.

1101