رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید پدیده 19 ساله گرانادا

رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای خرید پدیده 19 ساله گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو آراندا هافبک گرانادا و تیم زیر 19 سال اسپانیا به یکی از اهداف بارسلونای بی برای فصل 22-2021 تبدیل شده است. در حقیقت بارسا مذاکراتی جدی با تیم گرانادا داشته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید هم شرایط این بازیکن جوان را دنبال می کند و به نظر می رسد که در حال حاضر دوئل داغی میان رئال و بارسا برای خرید این بازیکن آغاز شده است.  آنتونیو آراندا در این فصل در تیم رزروهای گرانادا 24 بازی داشته و در جام حذفی اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان بارسا داشته است. آراندا در تیم  رزروهای بارسا پنج گل زده و یک پاس گل داده و خودش را به عنوان بازیکنی خلاق در میانه زمین ثابت کرده است. او دو بازی هم در تیم زیر 19 سال اسپانیا داشته است.

بارسا با توجه به مشکلات مالی ناشی از کرونا سعی می کند که از همه فرصت های موجود در بازار استفاده کند و آراندا را به عنوان بازیکنی برای آینده به خدمت بگیرد. بارسا تجربه موفقی در خرید پدری در سال گذشته داشت و حالا امیدوار است که جذب اراندا نیز در همین مسیر حرکت کند. در حال حاضر بارسا مذاکرات خوبی با وکیل این هافبک 19 ساله داشته و به نظر می رسد که خبر انتقال وی در ساعات آینده رسمی شود.

4125