جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به آلگری؛ زیدان به تورین می رود؟

جزئیات پیشنهاد رئال مادرید به آلگری؛ زیدان به تورین می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اگر زین الدین زیدان مربی فرانسوی در هفته آینده اعلام کند که قصد استعفا و جدایی از رئال مادرید را دارد، مدیران رئال مادرید تلاش ها را برای پیدا کردن جانشین برای وی آغاز خواهند کرد که ماسیمیلیانو الگری مربی ایتالیایی و رائول گونزالس کاپیتان اسبق رئال مادرید اصلی ترین گزینه های جانشینی وی خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، آلگری از یوونتوس و ناپولی نیز پیشنهاد دارد اما در حال حاضر اولویتش این است که شرایط رئال مادرید مشخص شود. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که پیشنهاد رئال مادرید به آلگری قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم بوده است که این مربی برای هر کدام از فصل ها 10 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند.

از سویی دیگر یوونتوس در نظر دارد که پیرلو را در پایان فصل اخراج کند که جدا از آلگری با زیدان هم مذاکراتی برای هدایت تیمشان در فصل آینده داشته اند.  در حال حاضر زیدان هنوز پاسخی به پیشنهاد یووه نداده چرا که در مورد آینده اش در رئال مادرید تصمیم قطعی را نگرفته است.

البته این تنها تغییر در میان مربیان در فوتبال ایتالیا نیست چرا که آنتونیو کونته مربی ایتالیایی نیز با مدیران اینتر به مشکل خورده است و احتمال جدایی وی وجود دارد که ساری و اسپالتی می توانند گزینه های جانشینی او باشند.

4125