گزارش روز؛ ۵ گزینه احتمالی برای حضور هری کین

گزارش روز؛ ۵ گزینه احتمالی برای حضور هری کین

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه سان ۵ گزینه احتمالی برای آینده کین را بررسی کرده است.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام بسیاری از منابع خبری، هری کین در انتهاب فصل از تاتنهام جدا خواهد شد. به همین دلیل رسانه سان در گزارشی ۵ مقصد احتمالی او را بررسی کرده است.

منچسترسیتی
تیم پپ یک گزینه مهم برای کین خواهد بود. آن‌ها هر سال جام می‌گیرند و این ویژگی برای هری کین بسیار مهم است.

منچستریونایتد
حضور در خط حمله منچستریونایتد همیشه برای فوتبال‌دوستان هیجان انگیز است. شیاطین سرخ ادینسون کاوانی را در اختیار دارند اما به بازیکنی چون کین نیاز دارند و او یک شماره ۹ عالی برای منچستر خواهد بود.

چلسی
حضور یک تاتنهامی در جمع آبی‌پوشان لندنی یک انتقال جنجالی خواهد بود. ادامه حضور بی‌دردسر کین در لندن بخاطر خانواده یک ویژگی بسیار مهم خواهد بود هرچند که اجازه مدیر تاتنهام هم در این انتقال اهمیت دارد.

پاری سن ژرمن
پوچتینو و کین روابطی صمیمانه دارند و این خود یک عامل مهم در این انتقال است. پاریسی‌ها مشکلی با پرداخت پول ندارند و کین هم قطعا از حضور کنار امباپه و نیمار راضی خواهد بود.

رئال مادرید
زین الدین زیدان امسال رئال مادرید را ترک می‌کند اما همچنان این تیم یک گزینه مهم برای کین خواهد بود. او یک ستاره است و قطعا از خضور در مادرید بدش نمی‌اید هرچند که فعلا وضعیت مالی رئال مادرید آن‌قدر‌ها خوب نیست.

گفتنی است تیم‌های دیگری چون یوونتوس و بارسلونا هم گزینه‌های هیجان‌انگیزی برای کین هستند و در نهایت باید دید تصمیم خود او چیست.

1101