مصطفوی: اتفاقات دربی تمام شد، ما به نجابت و اصالت‌مان افتخار می‌کنیم

مصطفوی: اتفاقات دربی تمام شد، ما به نجابت و اصالت‌مان افتخار می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از سیدحسین حسینی سنگربان این تیم پرداخت و گفت که او با وجود عدم حضور در ترکیب اصلی، روحیه‌اش را حفظ کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازی بسیار سخت و مشکلی برابر ذوب‌آهن خواهیم داشت. ذوب‌آهن تیمی است که از لحاظ ساختار دفاعی مستحکم است و در ضربات ایستگاهی و ضدحملات خطرناک نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بازی آنها مقابل گل‌گهر را تحلیل کردیم و راهکارهای لازم دیده شده است. امیدوارم مثل دو بازی قبل که استقلال فوتبال خوبی بازی کرد باز هم این اتفاق بیفتد و خوب بازی کنیم و البته در کنارش اشتباهات کمتر باشد تا نتیجه بازی به سودمان رقم بخورد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت شیخ دیاباته و اینکه گفته می‌شود خواهان جدایی شده است، گفت: از اینکه دیاباته می‌خواهد جدا شود یا خیر، اطلاعی ندارم. مصدومیت این بازیکن امروز بررسی می‌شود و اگر بتواند کمک کند از او استفاده خواهد شد.

مصطفوی در مورد اینکه آیا امکان دارد سیدحسین حسینی فردا درون دروازه قرار بگیرد، یادآور شد: از حسینی که کاپیتان دوم استقلال است، بسیار تشکر می‌کنم چون خیلی خوب همکاری لازم را در تمرینات داشته است و با اینکه بازی نکرده روحیه و انگیزه خود را حفظ کرده است. بازی کردن هر بازیکنی به کادر فنی باز می‌گردد.

وی در مورد توهین‌های افشین پیروانی به نیمکت استقلال در دربی 95 گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است و تمرکزمان برای دیدار حذفی مقابل ذوب‌آهن است. ما به نجابت و اصالت‌مان افتخار می‌کنیم. راه کادر فنی و بازیکنان ما در طول تاریخ از نظر اخلاقی با باشگاه‌های دیگر متفاوت بوده است و هر باشگاهی فرهنگ خودش را دارد. باشگاه استقلال از بدو تأسیس خود ثابت کرده که این اصالت ذاتی است. ما روش کاری خودمان را داریم و به روش‌هایی که سایر تیم‌ها استفاده می‌کنند، احترام می‌گذاریم. در پایان برای تیم‌مان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم.

7474