اقدام عجیب پدر بازیکن جنوا: حمله با آچارچرخ به خودروی مدیران رم!

اقدام عجیب پدر بازیکن جنوا: حمله با آچارچرخ به خودروی مدیران رم!

پایگاه خبری فوتبالی - دوشنبه شب در نزدیکی دفتر باشگاه رم یک اتفاق عجیب رخ داد. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که امیلیانو پدر جیانلوکا اسکاماکا مهاجم سابق رم در حالی توسط ماموران پلیس بازداشت شد که با آچارچرخ فلزی به خودروی مدیران باشگاه رم حمله کرد و قصد نابود کردن این خودروها را داشت!

به گزارش فوتبالی، این مرد که در ابتدا شناسایی نشده بود، در ابتدا حاضران و برخی جوان هایی که در آن لحظه از نزدیک شهرک ورزشی باشگاه رم عبور می کردند را تهدید کرد. او که گرمکن باشگاه ساسولو را به تن داشت، با آچارچرخ به خودروی تیاگو پینتو مدیر اجرایی رم و سایر مدیران این تیم همچون لمباردو و دی سانتیس ضربه زد. او قصد داشت که خودروی مربیان تیم های پایه را هم تخریب کند که قبل از آن ماموران امنیتی ورزشگاه او را بازداشت کردند.

اسکاماکا بازیکن ساسولو است که قرضی به جنوا رفته اما تجربه حضور در آکادمی رم را دارد و البته برای تیم آیندهوون در فوتبال هلند نیز به مدت دو فصل بازی کرده است.. دلایل حمله پدر اسکاماکا به خودروی مدیران رم هنوز مشخص نشده است اما احتمالا به دوران بازی وی در این تیم ربط دارد. امیلیانو در حال حاضر توسط ماموران پلیس دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.

4125