سلطانی‌مهر:‌ بازی سنگینی با استقلال داریم/ سقوط نمی‌کنیم

سلطانی‌مهر:‌ بازی سنگینی با استقلال داریم/ سقوط نمی‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: این درست است که تیم ما در منطقه خطر دارد اما مطمئنم که سقوط نمی‌کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد سلطانی‌مهر  در خصوص شکست تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم و دیگر نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم. این باخت برای ما ناراحت کننده بود ولی دیگر بازی با گل‌گهر را فراموش کرده و به دیدار با استقلال در جام حذفی فکر می‌کنیم. امیدوارم باخت در لیگ را در بازی با استقلال جبران کنیم.

وی در ارتباط با اینکه تیمش در منطقه خطر قرار گرفته است، عنوان کرد: این درست است که تیم ما در منطقه خطر دارد ولی مطمئنم سقوط نمی‌کنیم. تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد و در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته و رتبه‌ای خوب را کسب کنیم.

سلطانی‌مهر در خصوص بازی فردا با استقلال در جام حذفی، آن هم در حالی که حریفشان با واگذاری نتیجه دربی تهران شرایط خوبی ندارد، تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد، استقلال دنبال جبران شکست در دربی است و ما هم باید باخت به گل‌گهر را جبران کنیم. بازی سنگینی با استقلال داریم و امیدوارم برد در لیگ برتر را تکرار کنیم.

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردش در این فصل راضی است؟» گفت: خدا را شکر می‌کنم که در تیمی مثل ذوب‌آهن حضور دارم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته‌ام.

6641