نوستالژی؛ سرمربی‌های احتمالی بارسلونا و رئال مادرید در دوران بازی

نوستالژی؛ سرمربی‌های احتمالی بارسلونا و رئال مادرید در دوران بازی

پایگاه خبری فوتبالی – رائول و ژاوی که احتمال دارد سرمربی‌های فصل بعد بارسلونا و رئال مادرید باشند سابقه بازی رو در روی هم را دارند.

به گزارش فوتبالی، اوضاع برای رونالدو کومان اصلا خوب پیش نمی‌رود و بسیاری از رسانه‌ها هم اعلام کرده‌اند به زودی او رسما از بارسلونا اخراج می‌شود. بسیاری از هواداران بارسلونا می‌دانستند لاپورتا به دنبال ژاوی است و این بازیکن اسپانیایی گزینه مورد نظر اوست.

در سمت دیگر، زیدان هم به احتمال بسیار زیاد از رئال مادرید کناره‌گیری خواهد کرد و به این ترتیب فلورنتینو پرز به دنبال یک مربی جدید خواهد بود. بسیاری هم از رائول به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری رئال مادرید در فصل آینده نام می‌برند.

نکته جالب اینجاست اگر این ۲ نفر سال بعد روی نیمکت رئال مادرید و بارسلونا بنشینند می‌توان باز هم شاهد تقابل‌ها این ۲ بود. این بار اما در قامت سرمربی.

رائول از سال ۱۹۹۴ در تیم اصلی رئال مادرید بازی کرد و در سال ۲۰۱۰ در نهایت جدا شد. ژاوی هم از سال ۹۸ عضو تیم اصلی بارسلونا شد و تا ۲۰۱۵ در این تیم حضور داشت. یعنی این ۲ نفر نزدیک به ۱۲ سال در قالب بازیکنان ۲ تیم بارسلونا و رئال مادرید مقابل هم قرار گرفته اند.

این ۲ نفر در تیم ملی اسپانیا هم با یکدیگر هم‌تیمی بوده‌اند. نکته جالب دیگر هم اینجاست هم رائول و هم السد می‌توانند ادعا کنند سرمربیان بارسلونا و رئال مادرید مدتی را در تیم آن‌ها بازی کرده‌اند زیرا رائول از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ در السد بازی کرده و ژاوی از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹.

1101