دو بازیکن لستر که پرچم فلسطین به دست گرفته بودند، جریمه نمی‌شوند

دو بازیکن لستر که پرچم فلسطین به دست گرفته بودند، جریمه نمی‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی فوفانا و حمزه چادوری به خاطر نشان دادن پرچم فلسطین در حین جشن قهرمانی فینال جام حذفی در روز شنبه با تنبیهی مواجه نخواهند شد.

به گزارش فوتبالی، فوفانا و چادوری به خاطر استفاده از پرچم فلسطین  در حین جنگ میان نیروهای فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی جنجال ساز شده اند. اخیرا شکایتی به دست باشگاه لستر و فدراسیون فوتبال انگلیس رسیده بود که از فوتبال نباید به عنوان پایگاهی برای تبلیغ مواضع سیاسی استفاده شود اما فدراسیون فوتبال انگلیس که یک سال پیش از زانو زدن بازیکنان در اعتراض به نژادپرستی حمایت کرده بود، اعتقاد دارد که در این مورد هم نباید واکنشی صورت بگیرد.

در حقیقت فدراسیون فوتبال انگلیس هیچ برنامه ای برای واکنش نشان دادن در مورد استفاده از پرچم های ملی در استادیوم ها یا زمین بازی ندارد به خصوص اگر این پرچم ها نظیر پرچم فلسطین در مجامع بین المللی تائید شده باشند.

این دو بازیکن پس از اولین قهرمانی تاریخ لستر در جام حذفی در روز شنبه پرچم فلسطین را به دوربین ها نشان دادند. لستر با گل تیلمانس توانست چلسی را مغلوب سازد. از سویی دیگر دنیل آمارتی بازیکن لستر به علت شوخی کردن با آرم چلسی در پایان بازی به شدت مورد حملات نژادپرستانه در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

4125