مجیدی: دیدار با تراکتور یک بازی خاص است/ خوشحالم که پای آقاخان به گلزنی باز شد

مجیدی: دیدار با تراکتور یک بازی خاص است/ خوشحالم که پای آقاخان به گلزنی باز شد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با تراکتور برای ما خاص است و و دلیلش اتفاقاتی است که در نیم‌فصل لیگ برتر افتاد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میثم مجیدی در خصوص پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: این یک بازی سخت برای ما بود. برای گرفتن 3 امتیاز وارد زمین شده بودیم و با نکاتی که کادر فنی از تیم حریف به ما گفتند، با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا بودیم. با انجام یک بازی منطقی 3 امتیاز را گرفتیم و مستحق  برد هم بودیم.
وی در خصوص صحبت‌های وحید فاضلی مربی پدیده که گفته بود باید به منصوریان یک سوت می‌دادند تا خودش بازی را قضاوت کند، عنوان کرد: در مورد این قضیه نمی‌توانم صحبت خاصی کنم چون در جریان بازی بودم و نمی‌دانم در کنار خط چه می‌گذشت. با این حال معتقدم آقای فاضلی باید احترام آقای منصوریان را نگه می‌داشت چون سرمربی ما جزو بزرگان فوتبال ایران است و در کسوت مربیگری هم تجربه و سابقه ایشان بیشتر از مربی پدیده است. 

مدافع آلومینیوم اراک در خصوص کدورت‌های منصوریان و مهدی رحمتی و اینکه این دو مربی قبل از شروع این بازی با یکدیگر خوش و بش نکردند، گفت: قبل از شروع بازی حواسم به طور کامل به سمت نیمکت نبود اما دیدم این دو نفر قبل از بازی با هم سلام و احوالپرسی کردند. نمی‌توانم نظر خاصی بدهم و اگر هم مشکل خاصی وجود دارد امیدوارم خیلی زود برطرف شود. خانواده استقلال به هیچ عنوان نباید از هم دور باشند.

مجیدی در خصوص پاس گل زیبایی که در این بازی به مرتضی آقاخان داد، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اول فرصت زیادی برای بازی نداشتم و بعد از حضور منصوریان شرایطم بهتر شد. این چهارمین مسابقه پیاپی است که بازی می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که برای تیمم مثمر ثمر بودم. بیشتر از اینکه برای پاس گل خوشحال باشم، برای مرتضی خوشحالم که بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی باز شد و امیدوارم این روند برای او ادامه داشته باشد و من هم بازیکن تاثیرگذاری برای تیم باشم.

مدافع آلومینیوم اراک در خصوص بازی فردا با تراکتور در جام حذفی گفت: این یک بازی خاص برای مسئولان باشگاه، بازیکنان و هواداران آلومینیوم اراک است و دلیلش اتفاقاتی است که در نیم‌فصل افتاد و آقای خطیبی از تیم ما به آن شکل جدا شد. تمام بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی دارند و تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا با شکست دادن تراکتور به مرحله بعد برویم.

مجیدی در خصوص شانس رسیدن این تیم به سهمیه آسیا یادآور شد: تا همین جا هم خوب نتیجه گرفتیم ولی در ادامه تلاش خواهیم کرد تا بهترین رتبه را کسب کنیم. برای گرفتن سهمیه تلاش می‌کنیم. با این حال از هواداران می‌خواهیم که انتظارات منطقی داشته باشند تا تیم وارد استرس نشود.

6641