یک بمب در لیست تیم ملی فرانسه برای یورو؟

یک بمب در لیست تیم ملی فرانسه برای یورو؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدتهاست که بسیاری از فوتبالدوستان فرانسه خط خوردن بنزما از لیست های تیم ملی کشورشان را زیر سوال می برند و اعتقاد دارند که مهاجم فرانسوی باید به تیم ملی برگردد.

به گزارش فوتبالی، بنزما اخیرا با رای گیری  از اعضای اتحادیه بازیکنان فوتبال فرانسه عنوان بهترین بازیکن فرانسوی شاغل در خارج از لیگ این کشور در سال 2021 را کسب کرد. بنزما در سال 2019 هم این جایزه را برده بود و این بار هم بالاتر از انگولو کانته ستاره چلسی جایزه را برد.

لیست 26 نفره تیم ملی فرانسه برای یورو تا ساعاتی دیگر اعلام می شود که اکیپ مدعی شده است که احتمال دارد که بنزما به عنوان سورپرایز بزرگ در لیست قرار بگیرد.

در حقیقت بنزما از زمان ماجرای مشارکتش در اخاذی از والبوئنا در سال 2015 از لیست تیم ملی فرانسه کنار رفته و در شش سال اخیر در تیم ملی حضور نداشته است. در آن زمان دوستان بنزما فیلمی از زندگی شخصی والبوئنا ضبط کرده بودند و قصد اخاذی از وی را داشتند که مهاجم رئال مادرید به خاطر مشارکت در اخاذی توسط پلیس بازداشت شد که پرونده حقوقی وی هنوز بسته نشده است.  بنزما اما در این فصل در سن 33 سالگی عملکرد درخشانی در رئال مادرید داشته است و به همین خاطر درها به روی بازگشت وی به تیم ملی باز شده است.

4125