شکایت پرسپولیس از فرزاد مجیدی

شکایت پرسپولیس از فرزاد مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی- جنجال‌های مربوط به دربی 95 تمام شدنی نیست و حالا باشگاه پرسپولیس قصد دارد از مدیر اجرایی( یا به روایت دیگر کمک سرپرست) استقلال شکایت کند.

به گزارش فوتبالی،یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی خبر داد که بخش حقوقی این باشگاه قصد دارد به دلیل صحبت‌هایی که فرزاد مجیدی در برنامه دیشب فوتبال برتر انجام داد، از او به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. 

پس از اینکه شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر افشین پیروانی به صحبتهای احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حواشی دربی و همچنین اتهام وارد شده به مدیر تیم پرسپولیس واکنش نشان داد، فرزاد مجیدی به مانند مددی اعلام کرد که افشین پیروانی درباره نیمکت این تیم از الفاظ زشتی استفاده کرده و حتی مجیدی عین الفاظی که طبق ادعای او، مدیر پرسپولیس به کار برده را در این برنامه تکرار کرد. ادعایی که باشگاه پرسپولیس آن را قبول ندارد. 

در حالی که این روزها دو تیم محبوب پایتخت جنگ حقوقی عجیبی را علیه یکدیگر آغاز کرده‌اند، شکایت پرسپولیس از برادر سرمربی استقلال جدیدترین پرونده حقوقی دو باشگاه علیه یکدیگر است و باید دید  نتیجه این جنگ حقوقی به کجا خواهد رسید.

به این نکته هم اشاره کنیم که مدیرعامل استقلال دیشب اعلام کرد که این باشگاه از پیروانی شکایت نکرده است.

7655