ستاره فوتبال ساحلی در روسیه؛ اکبری در بهترین لیگ دنیا

ستاره فوتبال ساحلی در روسیه؛ اکبری در بهترین لیگ دنیا

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین اکبری جدیدترین لژیونر فوتبال ساحلی کشورمان است.

به گزارش فوتبالی، اکبری که یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی فوتبال ساحلی محسوب می‌شود، با باشگاه لوکوموتیو مسکو به توافق رسیده و به این کشور رفته تا برای لیگ فوتبال ساحلی روسیه آماده شود.

اکبری در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره شرایط تیم جدیدش می‌گوید: شاکله تیم نسبت به سال گذشته حفظ شده و محمد احمدزاده و چند بازیکن اسپارتاک مسکو به ما ملحق شدند. این تیم یک بازیکن برزیلی هم جذب کرده و می‌خواهیم بهترین عملکرد را در فصل جدید مسابقات داشته باشیم.

بازیکن جدید لوکومتیو مسکو، در بخش دیگری از صحبتهایش درباره شرایط لیگ فوتبال ساحلی در روسیه توضیح داده است: مسابقات لیگ روسیه به صورت متمرکز در شهرهای ساراتوف ، مسکو و سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. در این مرحله 8 تیم با هم بازی خواهند کرد که 6 تیم راهی مرحله بعدی خواهند شد. بازیهای مرحله اول هم در شهر ساراتوف برگزار می‌شود. بازیها هشت تیمی می باشد که شش تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

اکبری از حضور در روسیه راضی است چرا که از دید او، لیگ روسیه بهترین  لیگ فوتبال ساحلی جهان محسوب می‌شود: بهترین‌های فوتبال ساحلی دنیا در این لیگ حضور دارند. رقیب اصلی لوکوموتیو، تیم کریستال است که جدا از داشتن بازیکنان ملی‌پوش روسی، سه بازیکن برزیلی را هم در اختیار دارد.

اکبری در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که در لیگ فوتبال ساحلی روسیه، در هر بازی، تنها دو بازیکن خارجی می‌توانند همزمان در ترکیب حضور داشته باشند و این اتفاق باعث می‌شود که بازیکنان جوان بتوانند با حضور در کنار بازیکنان باکیفیت، به تجربه ارزشمندی دست پیدا کنند. 

اکبری در شرایطی در روسیه بازی خواهد کرد که این کشور میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود. تورنمنتی که اکبری و یارانش در آن حضور ندارند و این بازیکن بابت این اتفاق شدیدا ناراحت است:" از لحاظ رنکینگ، حق ما بود که در جام جهانی حاضر باشیم و به نظرم این اتفاق ضربه بزرگی به فوتبال ساحلی وارد خواهد کرد چرا که جام جهانی ویترین خوبی برای نمایش توانایی بازیکنان جوان بود و آنها با درخشش در این مسابقات می‌توانستند پیشنهادهای خوبی دریافت کنند.