آهنگ لیگ قهرمانان اروپا برای زنان تغییر کرد

آهنگ لیگ قهرمانان اروپا برای زنان تغییر کرد

پایگاه خبری فوتبالی – یوفا از آهنگ جدید لیگ قهرمانان که برای رقابت‌های زنان استفاده می‌شود رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذابیت‌های فوق‌العاده لیگ قهرمانان آهنگ این مسابقات است که از محبوبیت زیادی بین هواداران هم برخوردار است. حالا خبر رسیده برای لیگ قهرمانان زنان از فصل آینده قرار است از آهنگ جدیدی استفاده شود.

لیگ قهرمانان زنان در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده و قرار است از سال آینده تغییرات جدیدی چون اضافه شدن یک دور گروهی طولانی در آن مشاهده شود و حالا خبر جدیدی چون رونمایی از ساخت یک آهنگ اختصاصی و جدید برای این لیگ شنیده می‌شود. کانال رسمی لیگ قهرمانان در سایت یوتیوب آهنگ جدید را منتشر کرده و یک ویدیو هم از بازخورد شنیدن این آهنگ توسط بازیکنان زن تهیه شده که در یوتویب مورد استقبال قرار گرفته.

این آهنگ با همان سبک آهنگ همیشگی لیگ قهرمانان ساخته شده و در آن سازهای زنده و سبکی کلاسیک قابل شنیدن است. رئيس بخش زنان یوفا، نادین کسلر در این رابطه گفته: لیگ قهرمانان زنان رقابتی است که مولفه‌های خودش را دارد. از حقوق ورزشی گرفته تا تجاری. پس چرا نباید برای آن یک آهنگ اختصاصی داشت. مردم باید درباره لیگ قهرمانان زنان چیزهایی بدانند و نیاز دارند چیزی داشته باشند که آن‌ها را به این رقابت مرتبط کند. من اعتقاد دارم یک آهنگ می‌تواند اهمیت زیادی در شناساندن این رقابت داشته باشد.

1101