طعنه میهایلوویچ: مطمئنم برای دیدار مقابل یوونتوس داور مناسبی انتخاب می‌شود

طعنه میهایلوویچ: مطمئنم برای دیدار مقابل یوونتوس داور مناسبی انتخاب می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم بولونیا پس از بازی مقابل ورونا و کسب تساوی، درباره بازی هفته آخر تیمش مقابل یوونتوس حرف‌هایی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، میهایلوویچ در سال ۲۰۱۹ به سرطان مبتلا شد اما در بازی بعد در همین ورزشگاه حضور پیدا کرد. او در این رابطه گفته: اتفاقی تاثیرگذار بود. باید بگویم نسبت به اشک ریختن مقابل کردم. ۲ سال پیش این پله‌ها تمام نشدنی به نظر می‌رسید. حتی محوطه فنی مربیان هم کوچک‌تر به نظر می‌رسید. حالا حس خوبی دارم اما نتیجه نسبت به ۲ سال تغییر نکرده و ما یک مساوی دیگر گرفته‌ایم.

بولونیا در بازی هفته آینده خود در سری آ باید مقابل یوونتوس قرار گیرد. یوونتوسی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در این رقابت باید بازی خود را برنده شود.

میهایلوویچ در رابطه با بازی مقابل یوونتوس گفته: مطمئن هستم که مسئولین داور مناسبی انتخاب می‌کنند و با توجه به اینکه ما در این فصل بازیکنانی داشتیم که برای اولین بار بازی کرده‌اند و اشتباهاتی داشته‌اند. آن‌ها والری را به عنوان داور انتخاب می‌کنند یا جیاکوملی. مطمئن هستم. می‌توانم شرط ببندم. سپس مجبور هستیم بازی کنیم. روی کاغذ شانسی نداریم اما تلاش می‌کنیم. کالیاری مقابل میلان به نظر می‌رسید شانسی ندارد اما فوتبال به دلیل اینکه نمی‌دانیم در پایان چه اتفاقی می‌افتد زیباست.

1101