ایجنت سابق لواندوفسکی: روبرت آرزوی بازی کردن در رئال مادرید را داشت

ایجنت سابق لواندوفسکی: روبرت آرزوی بازی کردن در رئال مادرید را داشت

پایگاه خبری فوتبالی - ایجنت سابق روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ فاش کرد، آرزوی لواندوفسکی بازی کردن در لباس سفید رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در سال 2010 لهستان را ترک کرد و به بروسیا دورتموند پیوست و حالا یازدهمین فصلی است که در بوندسلیگا بازی می‌کند. او در سال 2014 به بایرن مونیخ منتقل و در طول این دوران به عنوان یکی از بهترین مهاجمان اروپا مطرح شد. 

به نقل از سایت گل، سزارو کوچارسکی ایجنت سابق روبرت لواندوفسکی ادعا کرد که این بازیکن قبل از پیوستن به بایرن مونیخ تصمیم داشت در رئال مادرید بازی کند و در آمریکا به فوتبالش خاتمه دهد. او در این باره گفت: "زمانی که روبرت را به آلمان آوردیم، نقشه ما به این گونه بود: دورتموند، بایرن مونیخ، اسپانیا و ام ال اس آمریکا. باید بگویم که بازی کردن در رئال مادرید آرزوی لواندوفسکی بود. اما حالا باشگاه‌های اسپانیایی از نظر مالی اصلا در وضعیت مناسبی قرار ندارند و فکر نمی‌کنم که باشگاهی بتواند برای خرید او اقدام کند. او در چند سال گذشته به این نتیجه رسیده است که بایرن مونیخ ایده آل ترین باشگاه برای اوست."

پیش از پیوستن بایرن مونیخ، رئال مادرید یکی از مشتریان پر و پا قرص این بازیکن بود، اما لواندوفسکی تصمیم گرفت به بایرن مونیخ بپیوندد. 

4416