پیولی: میلان ناامید کننده ظاهر شد اما هنوز شکست نخورده‌ایم

پیولی: میلان ناامید کننده ظاهر شد اما هنوز شکست نخورده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی آث میلان از عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل کالیاری انتقاد کرد، اما ایمان دارد که آن‌ها می‌توانند در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه هفته آینده روسونری در هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا، مهمان آتالانتا خواهد بود. شاگردان پیولی می‌توانستند در صورت پیروزی مقابل کالیاری، سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کنند، اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاوردند تا همه چیز به هفته آخر کشیده شود. در حال حاضر آتالانتا با 78 امتیاز بعد از اینتر سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کرده است و تیم‌های میلان با 76 امتیاز، یوونتوس و ناپولی در رده‌های بعدی قرار دارند. 

پیولی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم، چون فکر کردن به بازی قبلی، هیچ نکته مثبتی ندارد. ما نتوانستیم در حد و اندازه‌های خود ظاهر شویم و کیفیت مناسبی نداشتیم. ما یک بازی بسیار مهم مقابل یوونتوس و تورینو داشتیم و حالا یک بازی مرگ و زندگی با آتالانتا داریم."

پیولی در ادامه نیز افزود: "می‌دانستیم که می‌توانیم کار را در دیدار مقابل کالیاری تمام کنیم، اما دقت و اعتماد به نفس نداشتیم. باید توپ را سریع‌تر به گردش می‌آوردیم و موقعیت‌های خطرناک تری خلق می‌کردیم."

4416