عکس؛ ژاوی به همراه همسر و فرزندان در فرودگاه بارسلونا

عکس؛ ژاوی به همراه همسر و فرزندان در فرودگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز، کاپیتان اسبق بارسلونا و سرمربی حال حاضر باشگاه السد قطر، با پایان فصل فوتبال در قطر برای تعطیلات خود راهی بارسلونا شده است و به کاتالونیا بازگشته است. او به تازگی از قطر راهی بارسلونا شده و تصاویر او در فرودگاه شهر بارسلونای اسپانیا توسط رسانه های مختلف منتشر شده است. ژاوی به همراه خانواده، یعنی همسر و فرزندان خود از قطر به بارسلونا آمده و به نظر می‌رسد که تعطیلات خوبی را در شهری که سال ها در آن زندگی می‌کرد، داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی پس از 2 سال به کاتالونیا بازگشته است. بسیاری این شایعه را به وجود آورده بودند که ژاوی می‌خواهد هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد و در واقع کومان قرار است که اخراج شود و ژاوی جایگزین او شود و آمدن ژاوی به کاتالونیا و شهر بارسلونا هم به همین علت بوده است. البته خود ژاوی در این باره گفت که چیزی نمی داند و صرفا برای تعطیلات به بارسلونا آمده است.

ژاوی به همراه همسرش نوریا کورنیا و همچنین فرزندان خود به بارسلونا آمده و می‌خواهد تعطیلات خود را در کنار خانواده اش در این شهر سپری کند. باید دید که آیا او یکی از گزینه های اصلی هدایت بارسلونا خواهد بود یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

1470