عکس؛ کودکی کاپیتان تیم بانوان بارسلونا که قهرمان چمپیونزلیگ شد

عکس؛ کودکی کاپیتان تیم بانوان بارسلونا که قهرمان چمپیونزلیگ شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم بانوان بارسلونا شب گذشته موفق شد با پیروزی 4 بر 0 مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان این رقابت ها شده و جام را بالای سر ببرد. تیم بانوان بارسلونا یک فصل رویایی را سپری کرد و توانست در اروپا قهرمان شود و این در حالی بود که تیم مردان بارسلونا در این فصل بسیار ضعیف عمل کرد و خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و با قهرمانی لالیگا هم در فاصله یک هفته مانده با پایان رقابت ها رسما وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، اما در حالی که کوپا دل ری، تنها جامی بود که مسی در این فصل به عنوان کاپیتان تیم مردان بارسلونا بالای سر برد، الکسیا، کاپیتان تیم بانوان بارسلونا موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا در سطح بانوان به قهرمانی برسد و بدین ترتیب به مهم ترین جام فوتبال اروپا در سطحی که حضور دارد دست پیدا کند. الکسیا از کودکی طرفدار بارسلونا بوده است و همان طور که در این تصویر مشخص است در دوران کودکی به ورزشگاه نیوکمپ رفته و در پشت دروازه های زمین اختصاصی بارسلونا حضور داشته است.

او رویای قهرمانی با پیراهن بارسلونا را از کودکی در ذهن خود پروراند و توانست تبدیل به کاپیتان تیم بانوان بارسلونا شده و با این تیم به قهرمانی اروپا برسد.

1470