عکس؛ هیگواین و تکرار شادی‌اش در ال کلاسیکو با سر و ریشی متفاوت!

عکس؛ هیگواین و تکرار شادی‌اش در ال کلاسیکو با سر و ریشی متفاوت!

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس، میلان و رئال مادرید که در حال حاضر در تیم اینترمیامی در لیگ آمریکا توپ می‌زند، شب گذشته موفق به گلزنی برای تیمش شد و خوشحالی ویژه و خاص خود را به نمایش گذاشت. هیگواین چهره ای کاملا متفاوت نسبت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پیدا کرده است و مو های سر خود را کاملا تراشیده و ریش بلندی گذاشته است و همین قضیه موجب شده تا چهره او بیشتر مورد توجه باشد.

به گزارش فوتبالی، اما هیگواین در دوران حضور خود در رئال مادرید، در سال 2012 در فینال سوپرجام اسپانیا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گل اول رئال مادرید را به بارسلونا زد و پس از آن خوشحالی ویژه خود را به نمایش گذاشت و دست های خود را باز کرد. در واقع این روش معمول گونزالو هیگواین برای خوشحالی بود و در ال کلاسیکو و پس از گلزنی مقابل بارسلونا هم این کار را کرد.

اکنون گونزالو هیگواین با گلزنی در اینترمیامی هم این خوشحالی را تکرار کرد اما او این بار سر و وضعی کاملا متفاوت دارد و حدود 9 سال از آن روز ها گذشته است و چیز های زیادی تغییر کرده است.

هیگواین برخلاف بسیاری از بازیکنان و مربیان، پس از ریزش مو اقدام به کاشت مو نکرد و چهره ای جدید برای خود درست کرد و مو هایش را از ته تراشیده و ریش بلندی گذاشت.

1470