توخل: مقصر خودمانیم که اجازه دادیم لیورپول به سهمیه نزدیک شود

توخل: مقصر خودمانیم که اجازه دادیم لیورپول به سهمیه نزدیک شود

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی معتقد است که آن‌ها نباید به لیورپول اجازه می‌دادند که به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شوند، اما خوشبین است که آن‌ها می‌توانند در جمع تاپ فور قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، چلسی در دو دیدار گذشته خود شکست خورد که از زمان پیوستن توخل به این باشگاه بی سابقه بوده است. روز شنبه آبی‌های لندن در فینال اف ای کاپ در برابر لسترسیتی با نتیجه 2-1 شکست خوردند تا دست توخل از اولین جام باشگاهی‌اش در چلسی کوتاه بماند. با این حال سرمربی سابق دورتموند و پاری سن ژرمن هیچ پشیمانی بابت شکست مقابل لسترسیتی ندارد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، سه شنبه شب چلسی این بار در لیگ برتر میزبان لسترسیتی خواهد بود. آن‌ها در حال حاضر یک امتیاز از لیورپول رده پنجمی بیشتر دارند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده باید در این دو دیدار آینده خود پیروز شوند. توخل در این باره گفت: "شکست اصلی را مقابل آرسنال در هفته پیش خوردیم. تقصیر ماست که رقابت برای سهمیه جذاب شده است. ما درها را باز گذاشتیم و لیورپول وارد شد. این کاری است که تیم‌های بزرگ همچون لیورپول می‌کنند. در حال حاضر همه چیز در دستان خودمان است و ما باید به خودمان تکیه کنیم و به نتایج دیگر بازی‌ها کاری نداریم."

4416