هافبک آلمانی رئال مادرید هفته آخر لالیگا را از دست داد

هافبک آلمانی رئال مادرید هفته آخر لالیگا را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس، هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید، به علت ابتلا به بیماری کرونا، اکنون هفته آخر لالیگا و بازی حساس رئال مادرید مقابل ویارئال را از دست داده است. تونی کروس در روز های گذشته با فردی که به کرونا مبتلا بوده، تماس داشته است و اکنون مشخص شده که خودش هم کرونا گرفته و بدین ترتیب بازی رئال مادرید مقابل ویارئال را از دست می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، کروس در بازی رئال مادرید مقابل گرانادا هم که با پیروزی 4 بر 1 مادریدی ها همراه بود، حضور نداشت و پس از آن به علت شائبه ابتلا به کرونا در دیدار رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو هم غایب بود و رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر در این بازی به پیروزی رسید. اکنون تونی کروس به علت ابتلا به کرونا بازی رئال مادرید در هفته آخر لالیگا که قرار است تکلیف قهرمان در این هفته مشخص شود را از دست می‌دهد.

این فصل به طور کلی یک فصل بسیار عجیب و پر حادثه برای رئال مادرید بود و زیدان با بدشانسی های بسیار زیاد و عجیبی مواجه شد به طوری که تعداد مصدومیت هایی که در این فصل مادریدی ها تجربه کردند، یک رکورد منحصر به فرد بود و اکنون ابتلای کروس به کرونا هم به این قضیه افزوده شده است.

1470