طرحی از پردرآمدترین ورزشکاران سال 2021؛ از مسی و رونالدو تا لبرون جیمز

طرحی از پردرآمدترین ورزشکاران سال 2021؛ از مسی و رونالدو تا لبرون جیمز

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مواردی که از ورزشکاران معروف در رشته های مختلف و به خصوص بازیکنان فوتبال مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و به آن پرداخته می‌شود، بحث دستمزد و میزان درآمد هر بازیکن است. نشریه فوربس هر ساله در یک لیست، پردرآمد ترین ورزشکاران رشته های مختلف را از نگاه خودش و اطلاعاتی که به دست آورده، طبقه بندی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در طبقه بندی نشریه فوربس از پردرآمد ترین ورزشکاران رشته های مختلف در سال 2021، مک گرگور، UFCکار معروف، در صدر لیست پردرآمدترین های سال تا اینجای کار قرار دارد و مسی و رونالدو پس از او هستند. لبرون جیمز، بسکتبالیست معروف هم در رده پنجم این لیست قرار دارد. رسانه One football در دو طرح جالب، این لیست را بدین شکل درآورده است تا مقایسه ها راحت تر شده و پردرآمدترین ها در این دو طرح مشخص باشند.

در این لیست که مربوط به پردرآمدترین ورزشکاران دنیا در سال 2021 تا اینجای کار از نگاه نشریه فوربس است، نیمار در رده ششم جای دارد و چهره هایی مثل راجر فدرر و لوئیس همیلتون هم دیده می‌شوند. همچنین بردی، بازیکن معروف فوتبال آمریکایی هم در این لیست حاضر است که در طرح قرار دارد و به عنوان یکی از پر درآمدترین ورزشکاران در این سال میلادی شناخته می‌شود.

1470