پس از نیمار، پاریسن ژرمن قرارداد هافبک آلمانی را هم تمدید کرد

پس از نیمار، پاریسن ژرمن قرارداد هافبک آلمانی را هم تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن در این روز ها اقدام به تمدید قرارداد های بازیکنان خود کرده است و قصد دارد که ستارگان خود را برای فصول آینده هم حفظ کند و بدین ترتیب اکنون قرارداد یولیان درکسلر را هم تمدید کرده است. این بازیکن آلمانی که بیشتر در پست هافبک بازی می‌کند، به عنوان وینگر هم به میدان رفته است و اکنون قراردادش با پی اس جی تا سال 2024 تمدید شده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش شایعات زیادی پیرامون آینده نیمار جونیور و احتمال پیوستن او به بارسلونا مطرح شده بود و گفته شده بود که خوان لاپورتا می‌خواهد در تابستان پیش رو، نیمار را به خدمت گرفته و او را بدین ترتیب به بارسلونا برگرداند اما باشگاه پاریسن ژرمن طی اقدامی با تمدید قرارداد نیمار، نشان داد که می‌خواهد این بازیکن را حفظ کند و بدین ترتیب، نیمار در پی اس جی ماندگار شد و تمام شایعات پیوستن نیمار به بارسلونا خاتمه یافت چرا که به نظر می‌رسد که نیمار می‌خواهد در پاریسن ژرمن به موفقیت های بیشتر و علی الخصوص قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

اکنون پی اس جی قرارداد یولیان درکسلر را هم تا 2024 تمدید کرده است و بدین ترتیب این بازیکن آلمانی هم در تیم پاریسی ماندگار می‌شود.

1470