شجاعی و انگیزه‌های ویژه برای مقابله با تیم فرهاد

شجاعی و انگیزه‌های ویژه برای مقابله با تیم فرهاد

پایگاه خبری فوتبالی- علی شجاعی مدافع پرسپولیس برای رویارویی با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال انگیزه هایی زیادی داشته است.

به گزارش فوتبالی، مجیدی مدتی کوتاه سرمربی تیم امید ایران بود و در آن زمان علی شجاعی را از لیست تیم امید خط زد.

در سال ۱۳۹۸ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید جهت حضور در اردوی خردادماه توسط فرهاد مجیدی ۵۰ بازیکن تیم امید در دو گروه باید خود را با حضور در اردو به فرهاد مجیدی و کمک هایش معرفی می‌کردند. گروه اول بازیکنان باید روز شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۲ و گروه دوم روز سه شنبه ۲۸ خرداد ساعت ۱۲ در مرکز ملی فوتبال ایران حضور پیدا می‌کردند.

علی شجاعی هافبک فعلی پرسپولیس که درآن مقطع عضو تیم نساجی مازندران بود در گروه دوم و به همراه بازیکنانی مثل؛ مهدی قایدی، امید نورافکن، متین کریم‌زاده، رضا جبیره، عارف غلامی و... به تیم امید دعوت شد. شماره ۲۳ فعلی پرسپولیس در آن اردو خیلی مورد توجه فرهاد مجیدی قرار نگرفت و نه تنها از تیم امید خط خورد بلکه اتفاقی در آن اردو افتاد که دلخوری علی شجاعی را به دنبال داشت. شجاعی که سابقه بازی در تیم نوجوانان و کاپیتانی تیم ملی جوانان را در کارنامه داشت توقع داشت فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید او را بشناسد اما ظاهرا چنین نبود. سرمربی مشهور آن زمان تیم امید، علی شجاعی را به ظاهر نمی‌شناخت و در نهایت هم او را خط زد!

حالا شجاعی در خصوص این ماجرا در گفت و گو با روزنامه گل و خبرورزشی دو واکنش متفاوت داشته است.

او در گفت و گو با روزنامه خبر ورزشی در پاسخ به این سوال که اینکه گفته می شود ۲ سال پیش مجیدی در اردوی تیم امید تو را که سابقه بازی در تیم نوجوانان و کاپیتانی تیم جوانان را داشتی به چهره نمی شناخت یا موقع اوت دستی انداختن در یکی از بازی های درون تیمی اسم تو را به اشتباه «حسن» صدا زده می گوید:« هرچه بوده گذشته و تمام شده است. نگاه من رو به جلوست و حالا هم خدا را شکر می کنم بازیکن تیم بزرگ پرسپولیس هستم. گفتم که همه چیز تمام شده و اصلا دوست ندارم درخصوص آن زمان صحبت کنم.»

اما شجاعی در گفت و گو با روزنامه گل در خصوص تقابلش با مجیدی صحبت کرده و گفته است:«در این مورد و اتفاقاتی که افتاد اصلا نمی خواهم صحبت کنم اما خوشحالم که در دربی توانستم با عملکردم یک معرفی خوب از خودم داشته باشم و فکر کنم کسانی که آن موقع من را در تیم امید نمی شناختند حالا من را خوب میشناسند.»

شجاعی در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و استقلال ضربه سر سیاوش یزدانی را از روی خط دروازه بیرون کشید تا سه امتیاز به حساب قرمز های پایتخت واریز شود.

9697