گواردیولا: دیدارهای لیگ برتر ما را به خوبی برای فینال چمپیونزلیگ آماده می‌کند

گواردیولا: دیدارهای لیگ برتر ما را به خوبی برای فینال چمپیونزلیگ آماده می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که بازیکنانش باید بیش‌ترین سود و منفعت را از دیدارهای باقی مانده در لیگ برتر انگلیس ببرند تا برای فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده شوند. 

به گزارش فوتبالی، دوازده روز دیگر منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ باشگاهش، در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد شد و آن‌ها باید در ورزشگاه پورتو پرتغال به مصاف چلسی بروند. پیش از فینال، سیتیزن‌ها که هفته گذشته قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلستان مسجل کرده‌اند، باید در دو دیدار پایانی خود به مصاف برایتون و اورتون بروند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا تصمیم دارد که بازی مقابل برایتون از بازیکنان اصلی‌اش استفاده کند تا آن‌ها از شرایط مسابقه دور نمانند و برای حضوری پر قدرت در فینال لیگ قهرمانان آماده شوند. پپ در این باره گفت: "ما بعد از بازی آخر لیگ مقابل اورتون، شش روز فرصت آماده سازی برای فینال را داریم، سپس وارد جزئیات خواهیم شد. الان همان گونه که در طول فصل تمرین می‌کردیم، برای بازی برایتون آماده خواهیم شد. فشار تمرینات ما برای بازی مقابل برایتون هیچ فرقی با فینال نخواهد داشت. اگر در این دیدارها با حداکثر توان ظاهر نشویم، در فینال به مشکل بزرگی برخواهیم خورد. باید تمرکز کنیم. مهم ترین نکته تمرکز کردن است. برای ارائه دادن بهترین نمایش در فینال، باید روی برنده شدن در دیدارهای لیگ برتر تمرکز کنیم."

4416