موضع مورینیو در مورد آینده سه ستاره رم چیست؟

موضع مورینیو در مورد آینده سه ستاره رم چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو بازسازی ترکیب رم را برای فصل آینده آغاز کرده است. در ایتالیا رسانه ها مدعی شده اند که مربی پرتغالی با جدیت تغییرات را برای فصل آینده آغاز کرده است. در حقیقت مورینیو در نظر دارد که با تک تک بازیکنانش صحبت کند و در موردشان تصمیم بگیرد. از ژکو گرفته تا مخیتاریان و پدرو.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که جایگاه ژکو در خطر نیست چرا که آمار خوبی داشته و مورینیو هم سبک بازی او را دوست دارد اما در مورد پدرو شرایط مشخص نیست. بازیکن اسپانیایی فصل خوبی نداشته است اما رابطه خوبش با مورینیو در گذشته شاید به کمکش بیاید و یک سال دیگر در رم بماند.

مخیتاریان نیز در پیروزی رم در دربی روز شنبه نقشی کلیدی داشت. این بازیکن ارمنستانی دو ماه بسیار سخت را از نظر بدنی پشت سر گذاشته است که فصلی را با دوازده گل و یازده پاس گل داشته است. این بازیکن در سن 32 سالگی در نظر دارد که در ابتدا با مورینیو صحبت کند و بعد قراردادش را تمدید کند. او با مربی  پرتغالی در یونایتد مشکلاتی داشت و حالا می خواهد شخصا با ژوزه صحبت کند و نقش خود را در رم بداند. قرارداد مخیتاریان در روز 30 ژوئن به اتمام می رسد و از تیم های مختلفی پیشنهاد دارد اما با این وجود به جالوروسی ها علاقه ویژه ای دارد.

4125