نقش کلیدی دو «موتورسوار» در قهرمانی بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه!

نقش کلیدی دو «موتورسوار» در قهرمانی بشیکتاش در سوپرلیگ ترکیه!

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرلیگ ترکیه یک پایان پرهیجان داشت. بشیکتاش برای شانزدهمین بار در تاریخش به قهرمانی رسید (فنرباغچه 19 قهرمانی دارد و گالاتاسرای 22) که قهرمانی با تفاضل گل تعیین شد. در حقیقت بشیکتاش هم امتیاز با گالاتاسرای بودند اما پیروزی چند هفته پیش آنها مقابل حیات اسپور با نتیجه هفت بر صفر باعث شد تا با یک تفاضل گل بیشتر نسبت به گالاتاسرای به قهرمانی برسند.

به گزارش فوتبالی، پیروزی منجر به قهرمانی بشیکتاش بسیار سخت به دست آمد. بازی آنها و گزتپه تا دقیقه 69 مساوی بود تا این که رشید غزال از روی نقطه پنالتی گل پیروزی را به ثمر رساند. بازیکن الجزایری که تجربه حضور در لیون، موناکو، لستر و فیورنتینا را دارد یکی از بنیان های قهرمانی بشیکتاش بود و با 17 پاس گل بهترین رکورد پاس گل در لیگ ترکیه را داشت و در کنارش هشت گل به ثمر رساند.فقط دو تا از هم تیمی هایش گلهای بیشتری از او زدند : لارین با 19 و ابوباکار با 15 گل.

اما غزال به شکلی دراماتیک به بازیکن بشیکتاش تبدیل شد. انتقال قرضی او از لستر در آخرین لحظه نقل و انتقالات ثبت شد. در حقیقت باشگاه بشیکتاش برای فرار از ترافیک استانبول مجبور شد که از دو موتور سوار کمک بگیرد که برگه های قرارداد را به دست فدراسیون فوتبال ترکیه رساندند. مذاکرات در ده دقیقه به نتیجه رسید اما ترافیک استانبول دیوانه وار بود و به همین خاطر مدیران بشیکتاش با یک موتورسیکلت، قرارداد را به فدراسیون رساندند.

به همین خاطر غزال در جشن قهرمانی ادای موتورسواری را در آورد و در کنار دو فردی که اسناد را به فدراسیون رسانده بودند، عکس گرفت. غزال می گوید:" یکی از هواداران به من گفته که اگر در بشیکتاش بمانم، تصویرم را روی کمرش خالکوبی می کند!"

4125