آینتراخت، پدیده جدید فوتبال اسپانیا را از رئال و بارسا ربود

آینتراخت، پدیده جدید فوتبال اسپانیا را از رئال و بارسا ربود

پایگاه خبری فوتبالی - آینتراخت فرانکفورت خرید فابیو بلانکو پدیده آکادمی والنسیا و یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال اسپانیا را تائید کرد. بلانکو تا سال 2023 با آینتراخت قرارداد بست که قرارداد وی قابلیت تمدید دارد و او به تدریج به تیم بزرگسالان اضافه خواهد شد. فابیو 17 ساله از تیم های مختلفی نظیر رئال و بارسا پیشنهاد داشت چرا که در پست وینگر در آکادمی والنسیا درخشیده بود.

به گزارش فوتبالی، بن مانگا مدیر آکادمی تیم آینتراخت با تائید خبر خرید فابیو بلانکو گفت :" بازیکنی است که برخی از بهترین باشگاه های اروپا شرایطش را دنبال می کردند اما در نهایت دیدگاه و منظره ای که از آینتراخت برایش ایجاد شد، عاملی تعیین کننده بود. توانایی فنی بی نظیری دارد. سبک فوتبال فوق العاده ای دارد و بازیخوانی اش بی نظیر است.فابیو با ما این فرصت را دارد تا توانایی هایش را ثابت کند."

پیشنهاد آینتراخت برای این که فابیو خیلی سریع به تیم بزرگسالان اضافه شود، نقشی کلیدی در تصمیم این بازیکن داشت. بوندسلیگا در سالهای اخیر فرصت خوبی را برای پیشرفت به بازیکنان جوان حاضر در فوتبال اسپانیا داده است. بازیکنانی نظیر کارواخال، اشرف، بارترا، ماسکاری، تورو، میراندا و ... برای تجربه اندوزی به بوندسلیگا رفتند و حالا فابیو آخرین نفرشان است.

4125