گزینه مورد علاقه هواداران رئال مادرید برای مربیگری چه کسی است؟

گزینه مورد علاقه هواداران رئال مادرید برای مربیگری چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی – با وجود آن که ماسیمیلیانو آلگری گزینه اصلی نیمکت رئالی‌ها به نظر می‌رسد اما هواداران رئال مادرید بیشتر تمایل دارند رائول گونزالس سرمربی‌تیم‌شان شود.

به گزارش فوتبالی، دوران زین‌الدین زیدان در رئال مادرید را انگار باید پایان رسیده قلمداد کرد. او در دوره دوم حضورش نتایج نسبتا خوبی در رئال گرفته و هنوز هم تیمش شانس قهرمانی دارد اما آن طور که از خبرها برمی‌آید او برای فصل آينده سرمربی رئال مادرید نخواهد بود.

در همین زمینه از گزینه‌هایی چون لو، رائو، آلگری و ... برای جانشینی زیدان نام می‌برند و رسانه مارکا هم تصمیم گرفته با برپایی یک نظرسنجی از هواداران رئال بپرسد گزینه مورد نظر آن‌ها چیست.

بیش از ۱۵۰ هزار نفر در نظرسنجی این رسانه شرکت کرده‌اند و ۵۷ درصد از آن‌ها رای به رائول گونزالس داده‌اند.  رتبه دوم در این نظرسنجی در اختیار یواخیم لو است که ۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده و آلگری هم با ۱۰ درصد در جایگاه آخر قرار دارد. نکته جالب این جاست ۱۶ درصد از شرکت کنندگان علاقه‌ای به این ۳ گزینه ندارند و ترجیح می‌دهند شخص دیگری روی نیمکت رئال مادرید بنشیند.

گفتنی است رائول چندی پیش درباره احتمال حضورش در تیم اصلی گفته بود فعلا زمان مناسبی برای صحبت در این رابطه نیست و تمام تمرکز او روی موفقیت تیم رئال کاستیا است.

1101