کنایه بازیکنان زنان چلسی به بارسلونا که برایش دردسرساز شد

کنایه بازیکنان زنان چلسی به بارسلونا که برایش دردسرساز شد

پایگاه خبری وفتبالی - بارسلونا پس از دو سال انتقام شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپای زنان در مقابل لیون را گرفت و توانست با غلبه بر چلسی به قهرمانی مسابقات برسد.

به گزارش فوتبالی، دو سال پیش بارسلونا قدرت کنونی را نداشت و پس از شکست مقابل لیون به شدت مورد تمسخر قرار گرفتند. یکی از کنایه ها در صفحه توئیتر "سم کر" بازیکن کنونی چلسی در روز 18 می 2019 ثبت شد.مهاجم استرالیایی در آن زمان با کنایه به شکست بارسلونا نوشته بود:" عجب رقابتی!"

حالا پس از دو سال بسیاری از هواداران بارسلونا از توئیت این بازیکن یاد کردند و او را مورد تمسخر قرار دادند به خصوص که چلسی با حضور "سم کر" در ترکیب عملکرد ضعیفی را در مقابل بارسلونا در فینال در شهر گوتنبرگ داشت.

پاتری گویارو هافبک تیم زنان بارسلونا در کنایه به "سم کر" گفت:"امروز بازیکنانی درون زمین بودند که می گفتند ما در سطح رقابت با لیون نبوده ایم. حالا آنها به همین بیماری دچار شدند. می خواستیم قهرمان اروپا شویم و به هدفمان رسیدیم. دو سال پیش تصمیم گرفتیم که حس و حالمان را عوض کنیم و امروز تاریخ سازی کردیم. ما نماینده فوتبال زنان اسپانیا هستیم و امروز توانستیم توانایی های خود را به کل اروپا و کل دنیا نشان بدهیم."

4125