شروع زلزله در بایرن مونیخ؛ اخراج اسطوره 66 ساله باشگاه

شروع زلزله در بایرن مونیخ؛ اخراج اسطوره 66 ساله باشگاه

پایگاه خبری وفتبالی - به نظر می رسد که حضور یولیان ناگلسمن روی نیمکت بایرن مونیخ یک زلزله را در ساختار مدیریتی باشگاه آغاز کرد. پس از میروسلا کلوزه، دستیار فلیک که جدایی خود را در پایان فصل در پی تغییر مربی اعلام کرد، هرمان گرلاند یکی دیگر از اسطوره های باواریایی ها که از زمان لوئیز فن خال و در بیش از یک دهه اخیر به عنوان کمک مربی در تیم بزرگسالان فعالیت می کرد هم برکنار شد.

به گزارش فوتبالی، گرلاند 66 ساله به مدت دوازده سال در رده های پایه بایرن مونیخ کار می کرد و در رشد بازیکنانی نظیر لام، شواین اشتایگر، آلابا و مولر نقش داشت. بازیکن اسبق بوخوم به یک اسطوره در بایرن مونیخ تبدیل شده بود و با وجود این که هنوز تا 2022 قرارداد داشت، شواهد حاکی از آن است که ناگلسمن به وی اعلام کرده است که نیازی به او ندارد و بدین ترتیب گرلاند چاره ای جز ترک بایرن مونیخ ندارد.

در حقیقت سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ در نظر دارد که در پی اختلافش با فلیک همه دوستان و نزدیکانش را از باشگاه برکنار کند و در این میان از حمایت ناگلسمن سرمربی جدید تیمش هم برخوردار است. کلوزه مهاجم اسبق بایرن مونیخ با نظر فلیک به عنوان دستیار به بایرن ملحق شده بود که او نیز کنار گذاشته شده است.

4125