ادعای رسانه‌های اسپانیایی: کومان در آستانه اخراج قرار دارد

ادعای رسانه‌های اسپانیایی: کومان در آستانه اخراج قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه RAC-1 اعلام کرده دوران رونالد کومان در بارسلونا سر آمده و این سرمربی هلند دیگر روی نیمکت بارسلونا نخواهد نشست.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان، سرمربی تیم بارسلونا روزهای خوبی را در این تیم نمی‌گذراند. او امسال اولین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می‌گذارد و توانسته قهرمان جام حذفی هم بشود اما به نظر می‌رسد مورد اطمینان لاپورتا نیست و باید او را مهم ترین عضو جدا شده بارسلونا در انتهای فصل دانست.

رسانه آ اس به طور غیر رسمی اعلام کرده کومان اخراج شده و برخی رسانه‌‌ها هم با استناد به این خبر کومان را همین حالا جدا شده دانسته‌اند اما این خبر واقعیت ندارد. رادیو کاتالونیا در این زمینه نوشته لاپورتا می‌خواهد ژاوی را از ابتدای فصل آینده روی نیمکت بارسلونا بنشاند. دیگر نام‌های مطرح شده در اطراف بارسلونا هم یورگن کلوپ، میکل آرتتا،‌اریک تن هاگ و حتی یوردی کرایف هستند.

نکته عجیب اینجاست هفته گذشته لاپورتا و کومان با هم ملاقاتی رسمی داشتند و پس از ان هم همه چیز خوب به نظر می‌رسید. پس از پایان ملاقات هم حرفی از جدایی مطرح نشد اما حالا رسانه‌های اسپانیایی از اخراج سرمربی هلندی خبر می‌دهند.

در نهایت باید دید خبر رسمی درباره ادامه حضور یا عدم حضور کومان چه زمانی اعلام می‌شود.

1101